Kontakt

Radno vrijeme:
Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 10:00 - 14:00
Nedjelja: Ne radimo

Informacije i podrška:
[email protected]
+387 33 943 111

Često postavljena pitanja



Gdje mogu pogledati Vaše uslove korištenja i izjavu o privatnosti?


Da bi ste pogledali naše uslove korištenja i izjavu o privatnosti, molimo Vas kliknite ovdje.



Koji način plaćanja prihvaćate?



KREDITNA KARTICA


Ovaj servis je omogućen od strane Moneybookers kompanije. Moneybookers vrši procesuiranje i naplatu. Moneybookers u strogoj tajnosti čuva sve Vaše podatke. Nakon svake uspješne transakcije, na mail dobivate potvrdu o izvršenom plaćanju.

GOTOVINA


Plaćanje gotovinom je omogućeno isključivo uz dostavu ulaznice/a na Vašu adresu. Podaci koje ste unijeli prilikom registracije na stranici kupikartu.ba će biti korišteni za dostavu ulaznice/a. Plaćanje se vrši po pouzeću uz dodatnu naplatu za troškove dostave koji su izraženi prilikom potvrđivanja narudžbe.

FAKTURA


kupikartu.ba je omogućio kupovinu ulaznica za određeni događaj sa mogućnošću plaćanja Fakturom. Ova opcija je zgodna za osobe koje raspolažu sa SMS bankarstvom, kao i za sva pravna lica. Nakon što ste odabrali ovu opciju plaćanja, na ekranu ćete vidjeti sve potrebne podatke za plaćanje. Nakon primljene uplate, na Vašu adresu ćemo putem pošte poslati račun. Ukoliko iz nekog razloga niste dobili račun, budote slobodni kontaktirati nas na email [email protected]



Da li imam nekih dodatnih troškova?



Sve ulaznice koje servis kupikartu.ba prodaje, prodaje ih isključivo kao agent, a cijene ulaznica već imaju uračunat PDV. Cijena karte je određena od strane organizatora, i kupikartu.ba je ne smije mijenjati. Troškovi prilikom plaćanja kreditnom karticom su iskazani prilikom naplate i uvećani za iznos bankarske provizije.


Kako se ulaznice dostavljaju na adresu?


Sve ulaznice se dostavljaju na Vašu adresu i naplaćuju po primitku. Ukoliko ste poslali narudžbu i označili da želite ulaznicu platiti gotovinom, ulaznica će Vam biti dostavljena na adresu najmanje 24 sata prije odabranog događaja. Ova opcija ovisi o organizatoru i štampanju ulaznica. Ukoliko ulaznicu uzmete u pretprodaji prije nego su i štampane, ulaznice će biti dostavljene na dan štampanja. Ukoliko je događaj vremenski limitiran i štampanje ograničeno na svega par dana prije samog dešavanja, ulaznice će Vam biti dostavljene u vidu potvrde (vaučera) sa kojim dolazite na ulaz i koji važi kao ulaznica. Vaša obaveza je da prilikom registracije na kupikartu.ba ostavite tačne podatke za ispravnu dostavu. Svi Vaši podaci su pohranjeni i ni u kom slučaju neće biti zloupotrijebljeni.


Kako ovaj sisitem uopće funkcionira?


Hvala Vam na ovom pitanju. Veliko nam je zadovoljstvo upoznati Vas sa ovim načinom kupovine ulaznica. Ovaj sistem je apsolutno provjeren sistem koji funkcionira u svim zemljama svijeta i apsolutno je zasjenio tradicionalne vidove kupovine ulaznica. Naime, kada na našoj stranici odaberete događaj koji želite posjetiti, klikom na taj link odlazite na stranicu gdje odabirete termin dešavanja. Nakon odabira termina, sistem Vas dalje vodi do odabira načina plaćanja. Pored kartičnog plaćanja, nudimo i plaćanje u gotovini kao i putem fakture za pravna lica. Neka dešavanja će takođe nuditi i mogućnost same rezervacije ulaznice. Te rezervacije se moraju realizirati 48 sati prije predstave i na blagajni samog organizatora. Ukoliko ste odabrali plaćanje ulaznice kreditnom karticom, sistem Vas dalje vodi na servis za plaćanje, gdje nakon izvršene transakcije dobivate email koji potrvđuje da ste izvršili transakciju. Nakon provjere Vaše kartice, dobivate drugi email sa jedinstvenom šifrom i bar kodom koji je dodjeljen isključivo Vama. Sa tom šifrom odlazite na ulaz i na zahtijev odgovornog lica pokazujete šifru i Vaše mjesto Vas čeka.

Neka dešavanja još uvijek ne dozvoljavaju ulazak u dvoranu na ovaj sistem. U takvim slučajevima nudimo samo dostavu ulaznica na adresu. Mi u kupikartu.ba ćemo nastojati unaprijediti ovaj system is a svim organizatorima dogovoriti što jednostavniju procedure prilikom ulaza, te Vas stoga molimo da redovno posjećujete naše stranice. Za sva dodatna pitanja molimo Vas da kontaktirate našeg agenta na 061 183 419.

Šta ukoliko je događaj otkazan?


Ukoliko je događaj otkazan mi ćemo obezbijediti puni povrat novca koji ste platili za ulaznicu. Tu nisu uračunati troškovi dostave. Novac će biti vraćen isključivo uz potvrdu o plaćanju i kopiji ulaznice ili primljenog emaila sa jedinstvenom šifrom. Ukoliko je događaj prolongiran za neki drugi termin, novac se neće vraćati sve do momenta potpunog otkazivanja događaja od strane organizatora.

Šta ukoliko se desi da je neko kopirao moju šifru?

Šifru koju dobijete morate maksimalno čuvati te se niko drugi ne može teretiti za krivotvorenje. Ukoliko ste kopirali Vašu šifru, onaj koji prvi dođe ima pravo ulaza.

Da li će moja sjedišta biti grupisana?

Da, ukoliko ste kupili više ulaznica, sve ulaznice će biti u nizu osim ako drugačije nije određeno od strane organizatora. Na nekim događajima ćete biti u mogućnosti sami birati sjedište putem naše virtualne dvorane.

Zašto su moje karte printane na papiru?

Ovaj sistem prati svjetski trend printanja takozvanih e-ulaznica (elektronski izdanih ulaznica). Ova tehnologija je apsolutno pouzdana i kao takva se primjenjuje u svim zemljama svijeta i u svim oblastima, od avio kompanija do klubova i sportskih manfestacija. Ulaznice su 100% validne i prihvaćene od strane organizatora. Svaka ulaznica sadrži jedinstveni bar kod sa šifrom koja se provjerava na ulazu, bilo da se skenira ili da se ručno pregledava. Ukoliko niste ponjeli šifru sa sobom, ulaz Vam neće biti dozvoljen. Ne kopirajte vašu ulaznicu jer će se na ulazu omogućiti prolaz onome koji je prvi došao. Čuvajte svoju šifru kao što bi ste čuvali i običnu kartu.

Zašto se na ulaznicama pojavljuje nečije drugo ime?

To su Vaše ulaznice. Ime koje se pojavljuje može biti ime naručioca ili ime one osobe ko je platio ulaznice te Vam ih dostavio kao poklon ili na neki drugi način. Ulaznice su prenosive i sada su u Vašem vlasništvu.